دومین نشست چهره به چهره استاندار با مدیران شرکت های دانش بنیان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: بر مبنای اظهارات خود در ابتدای سال، دایر بر برگزاری نشست های چهره به چهره با مدیران شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری یزد، در دومین نشست با مدیران سه شرکت دانش بنیان روز سه شنبه ۱۶ فروردین حضور یافت و دستوراتی فوری برای برطرف شدن مشکلات این شرکت ها صادر کرد.
در این دیدار که رئیس و معاونین پارک علم وفناوری و شاه حسینی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری حضور داشتند، مدیران شرکت های دانش بنیان آپافن، زیست پایش باتاب کویر و رادار به صورت جداگانه مسائل حوزه مسئولیت خود را که اکثرا در حوزه های بانکی، صادرات، واردات و دریافت مجوزها بود، مطرح و استاندار نیز در حضور آنان، در تماس با مدیران دستگاه های مربوطه دستورات لازم را برای حل مشکلات این شرکت ها صادر کرد.
استاندار همچنین مقرر کرد اولین جلسه شورای علم و فناوری استان تا قبل از پایان فروردین تشکیل و در آن هماهنگی های لازم میان دستگاه ها جهت رفع موانع موجود در راستای اجرایی شدن شعار سال به عمل آید.
یکی از دستور کارهای شورای علم و فناوری استان مربوط به تبلیغات و اطلاع رسانی با هدف معرفی شرکت های دانش بنیان و بررسی راهکارهای عملیاتی کردن شعار سال خواهد بود.
شایان ذکر است در راستای مانع زدایی و آشنایی با مشکلات شرکت های دانش بنیان، هر هفته مدیران شرکت دانش بنیان یزدی به صورت چهره به چهره با استاندار دیدار و مشکلات خود را مطرح خواهند کرد.
در این دیدار دکتر سید حبیب اله میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری یزد ضمن تشکر از حضور استاندار و هیات همراه در پارک علم و فناوری و گفتگو و حل مشکلات شرکت های دانش بنیان، ابراز امیدواری کرد پارک علم و فناوری به عنوان محور رشد و شکوفایی شرکت های دانش بنیان در اجرای منویات رهبری و راهنمایی و توصیه های دکتر مهران فاطمی استاندار یزد و جلب مشارکت سایر دستگاهها، توفیق یابد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا